اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

اهورا عشق مامان و بابا

خوووب

اولین مسافرت با اهورا

1392/12/20 14:27
نویسنده : مامان ساغر
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل خوشملم ....یادمه وقتی هنوز تو نیومدی بودی تو دل مامانی . با بابایی که رفته بودیم مشهد از امام رضا خواستیم که یه نی نی سالم به ما بده . تا بعدش با اون بیاییم پابوسش . که امام رضا هم روی ما رو زمین ننداخت و تا سال بعدش تو امده بودی تو دلم . بعد از دنیا اومدنت  قرار گذاشتیم که یه کم که بزرگتر شدی یعنی اواخر شهریور که 3 ماه و نیمت میشد بریم مشهد که برای 2-28 شهریور بابایی بلیط هواپیما  تهیه کرد . با مادر جون گلی .خلاصه دارم می نویسم واست عزیزم . ساعت 4.5 صب رفتیم دنبال مادر جون گلی  و از اونجا هم رفتیم فرودگاه مهر اباد  و با پرواز اسمان رفتیم مشهد. هتل 3 ستاره خانه سبز که من زیاداز هتلش خوشم نیومد . خیلی شلوغ بود خیلی اخه هم اواخر تابستان بود و هم تولد امام رضا و به خاطر این 2 مساله مشهد خیلی شلوغ بود وا نتونستیم درست و حسابی زیارت کنیم فقط 2 بار تونستیم بریم حرم . واین اصلا به من نچسبید . اونحا بابایی مریض شد . گلی خانم مریض شد .وقتی  هم برگشتیم گذشته از اون سر و صدایی که  تو هواپیما در اوردی وقتی امدیم خونه سرفه میکنی  تا الان که 2 هفته هست برگشتیم . 3 شنبه وقت واکسنت بود ولی نزدیم  تا حالت خوب شه . من فکر میکنم این حساسیت هست و مریضی نیست . ولی خدا کنه هر چی هست زود خوب بشی عزیزم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)