اهورااهورا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

اهورا عشق مامان و بابا

خوووب

پروسه شیر نخوردن اهورا تا کی ادامه داره ؟

1392/12/20 14:22
نویسنده : مامان ساغر
137 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز 3 روزه که 4 ماهت تموم شده و وارد ماه 5 شدی ولی خیلی من و بابایی رو داری اذیت می کنم. راستش از دستت خیلی ناراحتم . اخه هر کاری می کنیم شیر نمی خوری . تا مدل شیر خوردن بغلت می کنم جیغ و دادت میره اسمون هفتم . فرنی رو که دیروز برات درست کردم خوب خوردی . ولی دیگه بعد از اون شیر نمی خوری نمی دونم چرا ؟ دیروز اخرین بار ساعت 10 شب شیر خوردی تا الان که ساعت 11 ظهره و در واقع 13 سعت گذشته دیگه شیر نخوردی cute sad smiley emoticon. وقت واکسنت هم گذشته . ولی تا خوب شیر نخوری نمی تون واکسنت بزنم . اخه ممکنه تب بکنی و اگه شیر نخوری که تبت پیین نمیاد گلم / هر مدلی رو که بگی امتحان کردم واسه شیر دادن با قاشق دادم نخوردی با قطره چکان نخوردی . نشسته دام نخوردی راه رفتم دادم نخوردی .اواز خوندم واست نخوردی ......دیگه امروز به مرز جنون رسیدم . می خوام فرنی رو بزارم کنار شاید شیر خوردنت بهتر شه . دکتر می گفت به خاطر مریضی هست و چون بینی ات کیپ میشه واسه اونه نمی خوری /ولی الان که دیگه بینی ات کیپ نیست . حالت که خوبه پس چرا مارو اذیت میکنی عزیزم ؟ ترو خدا جون مامانی اینقدر حالمو نگیر عشقم . شیرت رو بخور تا بزرگ شی گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)